germaoosterheerd.reismee.nl

Een langzaam rijdende chauffeur

Om half 10 beginnen we aan een lange reis met een vervangende chauffeur. De reis duurt ontzettend lang omdat de chauffeur heel erg langzaam rijd. Rond 3 uur komen we pas aan op de plek van bestemming. 'Butare-Huye'. Snel gaan we lunche omdat het al erg laat is. Niemand heeft trek in eten, iedereen is ziek, zwak en misselijk van de reis. We gaan door naar het Nationale Museum van Rwanda. Hier krijgen we een rondleiding van een medewerker. Hij legt uit hoe de mensen vroeger leefden. Na de rondleiding in het museum kopen we een aantal souveniers en gaan terug naar het Guest House. Ik deel samen met Maaike een kleine kamer. We doen even een 'roddelslaapje' voor dat we gaan eten in een restaurant. Beide hebben we weer last van onze buik. In het restaurant eet ik alleen een salade en rijst terwijl de rest geniet van goed vlees of pizza. Na het eten ga ik direct naar bed met een flinke boest aan vitamine C en paracetamol. Ik hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen zodat ik morgen weer beter ben...

Liefs, Germa

Reacties

Reacties

Claudia Klein

Hallo en welkom bij Spotcap Global Financial Services, Mijn naam is Claudia Klein, ik ben geldschieter en ook financieel adviseur. Ik bied allerlei soorten leendiensten aan

Heeft u dringend financiële versterking nodig? Heeft u voor verschillende doeleinden een lening nodig? als uw antwoord ja is, raad ik u aan contact op te nemen met mijn kantoor via | spotcapglobalservices@gmail.com | of stuur een SMS op WhatsApp via: +31642117819 | en heb binnen 24 uur een lening op uw rekening omdat we over de hele wereld uitstekende leningservices bieden.

We bieden allerlei soorten leendiensten (persoonlijke lening, zakelijke lening en nog veel meer), we bieden zowel langlopende als kortlopende leningen en u kunt ook tot 15 miljoen euro lenen en we verstrekken leningen tegen een lage rente van 3% per jaar. Mijn bedrijf helpt u verschillende doelen te bereiken met een breed scala aan leningproducten.

Ik erken het feit dat het krijgen van een legitieme lening altijd een enorm probleem is geweest. Voor individuen die een financieel probleem hebben en daarvoor een oplossing nodig hebben, vinden veel mensen het zo moeilijk om een aandelenlening te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen vanwege hoge rente, onvoldoende onderpand, verhouding schuld/inkomen, lage kredietscore of andere redenen

Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer. Onze service is 24/7 beschikbaar - u kunt een lening krijgen en uw transacties voltooien waar en wanneer u maar wilt

Wij bieden 24 uur leendiensten van wereldklasse. Voor vragen / vragen? - Stuur een e-mail naar | spotcapglobalservices@gmail.com | of stuur een SMS op WhatsApp via: +31642117819 | & Ontvang direct een reactie

Uw familie, vrienden en collega's hoeven niet te weten dat u weinig geld heeft, schrijf ons gewoon en u ontvangt een lening.

Uw financiële vrijheid ligt in uw handen!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!