germaoosterheerd.reismee.nl

Slapen, Slapen, Slapen...

Ik word wakker maar helaas m'n buik is nog steeds niet over. Ik ga wel ontbijten, maar voel me echt niet goed. Als ik met Maaike terug ben op de kamer besluit ik vandaag niet mee te gaan. Ik loop, met tranen in mijn ogen, naar Renate toe en vraag of ik hier mag blijven. Gelukkig mag dit, alleen moet er wel iemand bij mij blijven. Later blijkt dat Leanne zich ook niet helemaal lekker voelt. Samen kunnen we achter blijven en op elkaar letten.

We gaan we eerst met de groep mee naar de vestiging van AMU in Huye. We krijgen een rondleiding over de vestiging. het is een vestiging waar een heleboel mooie dingen gebeuren. De sfeer is ontzettend goed. Er zijn verschillende lokalen waar lessen worden gegeven. Je kunt naailes volgen, kapper voor mannen haar en voor vrouwen haar. De groep word opgedeeld over 4 gastgezinnen. Leanne en ik willen erg graag mee, maar het gaat niet zo goed. Samen gaan we terug naar het Guest House en krijgen van Matthijs geld om middageten te kopen. De man van het Guest House zou ons naar een plek brengen waar we eten konden kopen. Alleen slapen Leanne en ik tot 3 uur in de middag. De man van het Guest House is nog bij onze kamer geweest, maar zag dat we zo lekker lagen te slapen, dat hij ons heeft laten liggen. Rond kwart over 3 komen de eerste groepjes terug met ontzettend mooie verhalen. Het is mooi om dit met elkaar te kunnen delen, ook al ben je er niet bijgeweest!

Reacties

Reacties

Claudia Klein

Hallo en welkom bij Spotcap Global Financial Services, Mijn naam is Claudia Klein, ik ben geldschieter en ook financieel adviseur. Ik bied allerlei soorten leendiensten aan

Heeft u dringend financiële versterking nodig? Heeft u voor verschillende doeleinden een lening nodig? als uw antwoord ja is, raad ik u aan contact op te nemen met mijn kantoor via | spotcapglobalservices@gmail.com | of stuur een SMS op WhatsApp via: +31642117819 | en heb binnen 24 uur een lening op uw rekening omdat we over de hele wereld uitstekende leningservices bieden.

We bieden allerlei soorten leendiensten (persoonlijke lening, zakelijke lening en nog veel meer), we bieden zowel langlopende als kortlopende leningen en u kunt ook tot 15 miljoen euro lenen en we verstrekken leningen tegen een lage rente van 3% per jaar. Mijn bedrijf helpt u verschillende doelen te bereiken met een breed scala aan leningproducten.

Ik erken het feit dat het krijgen van een legitieme lening altijd een enorm probleem is geweest. Voor individuen die een financieel probleem hebben en daarvoor een oplossing nodig hebben, vinden veel mensen het zo moeilijk om een aandelenlening te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen vanwege hoge rente, onvoldoende onderpand, verhouding schuld/inkomen, lage kredietscore of andere redenen

Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer. Onze service is 24/7 beschikbaar - u kunt een lening krijgen en uw transacties voltooien waar en wanneer u maar wilt

Wij bieden 24 uur leendiensten van wereldklasse. Voor vragen / vragen? - Stuur een e-mail naar | spotcapglobalservices@gmail.com | of stuur een SMS op WhatsApp via: +31642117819 | & Ontvang direct een reactie

Uw familie, vrienden en collega's hoeven niet te weten dat u weinig geld heeft, schrijf ons gewoon en u ontvangt een lening.

Uw financiële vrijheid ligt in uw handen!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!