germaoosterheerd.reismee.nl

WORSHIP AIJAIJAI

SHAKALAKA BOEM BOEM, ‘piano spel’ HALLELUJA.. ‘piano spel’ SHAKALAKA BOEM BOEM, HALLELUJA.. ‘piano spel’ WORSHIP AIJAIJAI. Gezellig om zo wakker te worden om 6:30 echt heeeerlijk. Ik heb er zoooo van genoten (not!) Je raad het al we hadden weer buren.. buren die gezellig om 6:30 een halleluja aanbidding houden. In het begin denk je oke dit is niet zo erg.. maar vandaag woooooooooow het was niet normaal. Zo hard! Volgens mij is het hoe harder hoe beter! Iedereen werd dus lekker saggerijnig wakker..

het trilde door onze kamer heen. Echt heerlijk! Na een uurtje of 2 en 100 pogingen om te slapen stap ik dan toch mijn bed uit.. ik loop naar buiten en neem mijn laptop mee. Ik probeer om mijn ouders te bellen op skype (want de familie is er vanuit Groningen) maar ze nemen niet op… Als we even later zitten te ontbijten ringt m’n skype en bellen ze mij terug. Echt leuk om even te kletsen met mijn (hele) familie. Leuk om ze even te zien als ze zo ver weg van je zijn! Na iedereen even gesproken te hebben ga ik weer terug naar mijn cracker met hagelslag… die inmiddels bijna gesmolten waren..

We are marching in the light of God, We are marching in the light of God, We are marching in the light of God, We are marching in the light of God, Links 1 2 3, Links 1 2 3, Links 1 2 3.. Er loopt een groep voorbij die al zingend en in legerstijl ons voorbij gaat… Rond een uurtje of 13:00 besluiten we om naar de Hermitage Mall te gaan. We stappen op bij de Chinees op de PLK bus. Na een tijdje begint het KEIHARD te regenen..

echt zelfs voor Nederlandse begrippen regende het KEIHARD! Stort regen.. Gelukkig hoeven wij nog niet uit te stappen! En als wij uit moeten stappen is het gelukkig droog. We stappen uit bij de ‘naald’! We hadden besloten om te lopen naar de Hermitage Mall. (niet wetende dat het super ver is!) We lopen en lopen en lopen en lopen…. Over de natte straten en het natte gras (bleeh). Dan komen we de Roopram tegen daar hebben we heeeeerlijke Roti gegeten! Daarna hebben we weer gelopen gelopen en gelopen.. na 100 x de weg vragen en tussen alle toeterende mannetjes door (geloof me dit was niet normaal) kwamen we eindelijk aan bij de Hermitage Mall (15:00). We hebben ons lekker uitgeleefd in de winkels.. Toen we de bus uit stapte waren we heeeeel erg moe.. en zijn we lekker even een uurtje gaan slapen… Daarna hebben we lekker ananas gegeten (gemaakt door Yvonne) en nu zijn we aan het genieten van heeeeerlijke wijntjes, aardappeltjes en een hamburger… Prima om de avond zo af te sluiten!

Reacties op mijn oude reisblog:

Ineke vd S schrijft:29 Sep 2013, 13:32
het was niet helemaal jouw dag geloof ik he? is ook niet leuk als je wakker word door herrie van een ander. En dan ook die nattigheid nog.... komt allemaal goed hoor!!

Wilma O schrijft:29 Sep 2013, 14:31
Leuk dat we elkaar gisteren even hebben kunnen zien en spreken. We hebben een erg gezellige dag gehad. (zoals altijd) Dikke X

!neke v. E schrijft:29 Sep 2013, 18:56
Ha Germa.
Wat een stage zeg, in dat verre Suriname. Erg leuk om je avontuurlijke verhalen mee te beleven. En wat kan je geweldig leuk schrijven!!! Heel veel plezier daar! Ik blijf je volgen :-)

AKO schrijft:29 Sep 2013, 19:08
HE DIE GER,
DENK JE EVEN BIJ TE KOMEN NA EEN WEEK VAN HARD WERKEN, WIL JE LEKKER UITSLAPEN EN DAN DIT. SHAKALALA BOEM BOEM PIANO EN DAN NOG EENS, MET MUZIEK WAKKER WORDEN DAT IS TOCH LEUK ??? KOMEN ZE OOK NOG ZINGEND VOORBIJ MET WE ARE MARCHING IN DE LIGHT OF GOD, TERWIJL JE LIEVER IN HET DONKER NOG EVEN WIL LIGGEN SLAPEN. HA HA. MAAR JA! VROEG WAKKER BETEKEND WEL EEN MOOIE LANGE DAG, WAARIN JE WEER VEEL BELEVEN MAG. DIT LEZEN WE DAN TERUG IN JE NIEUW VERHAAL, WAAR WE NAAR UITZIEN ALLEMAAL.
GROETJES PAP

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!