germaoosterheerd.reismee.nl

Met je dikke billen op de Nederlandse Antillen.

Bon Bini, Kon ta bai?

Daar zit je dan met je dikke billen op de Nederlandse Antillen. Wauuuuuw, wat is het hier ontzettend mooi. Ik kan niet omschrijven hoe mooi het hier is..
We gaan deze week nog even volop genieten van het zon overgoten Curacao.
(na deze week zullen jullie een blog te lezen krijgen, maar eerst ga ik flink genieten)

Ayoo, x Germa

Reacties op mijn oude reisblog:

Wilma Oschrijft:01 Dec 2013, 10:29
Hoi meid. Geniet nog maar even van de laatste dagen en van het mooie weer daar. Zal straks voor jou weer een hele overgang zijn van warm naar koud. Liefs van mij. en een dikke x.

Rietschrijft:01 Dec 2013, 11:50
VEEL PLEZIER!!!!!!

Hennyschrijft:01 Dec 2013, 13:14
Lekker genieten Germa,...deze laatste dagen,.. Misschien een idee dat je in Nederland gewoon door blijft bloggen ,... Blijven we op de hoogte van alles;)!!
En hebben we steeds wat gezelligs te lezen!

AKOschrijft:01 Dec 2013, 22:09
Lieve Germa,
Hoe bedenk je het, met je dikke billen op de Antillen.
Ik weet er ook een die rijmt, vrijdag hier verder chillen, en van de kou gaan rillen. Dikke billen ! als ik jou op de foto's zie dan zijn jou billen nog niet de helft van wat ik wel eens zie lopen. Zou je trouwens ook niet staan zo'n enorme .....Lieve meid beleef de laatste dagen nog met intens genot van alles wat er passeert. Het is een tijd waarin je veel hebt gezien, gedaan en geleert. Onthou alles en deel je verhalen, ook als je bij ons terug bent in Nederland. Vrijdag hoop ik je weer in goede gezondheid te schudden je hand. Dikke kus Pap.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!