germaoosterheerd.reismee.nl

Deadisland

"Ik ben nog wakker en ik staar naar het plafond en ik denk aan hoe de dag lang geleden begon. Zomaar er vandoor gaan met jou, niet wetend waar de reis eindigen zou"

Ik word voor het eerst wakker in mijn nieuwe bed. Ik slaap in een soort mini dorp met Matthijs, Renate en Peter. We hebben alle vier een eigen kamer. Onze kamer deuren staan allemaal open en komen uit in ons gezamelijke halletje. In het halletje is ook een deur naar de wc en de douche. Vandaag trek ik m'n mooie rok aan want we gaan lopend naar de kerk. We moeten meteen onze tas, bikini en handdoek meenemen. Er staat een verrassing op het programma. We lopen samen met Samuel naar de kerk. De dienst is al lang begonnen als we aankomen. De mensen zijn aan het zingen. We lopen de kerk binnen en worden hartelijk ontvangen. Op een gegeven moment mogen de kinderen naar de kindernevedienst. Maaike, Leanne, Peter en ik gaan mee. Alle kinderen gaan op het gras zitten. We zingen liedjes en een aantal kinderen zingen liedjes voor ons als gasten. Na een tijdje mogen wij de kinderen en lied leren. 'Who is de king of the jungle' zingen we samen met de kinderen. Een heel klein jongetje moet opeens huilen. Ik neem hem op schoot en wrijf hem over z'n opgezette buikje. Als snel word hij stil en kunnen we terug naar de kerkdienst. Alle kinderen gaan weer bij hun ouders zitten en sommige komen naast ons zitten op de banken. Naast mij zit een heel klein jongetje met zijn broer en zus. Hij stopt het koortje van zijn truirits om mijn pink en haalt hem er weer af. Zo is hij wel een tijdje zoet, tot hij mijn pink en het koortje in zn mond stopt. Wat een heerlijk kind! Een aantal meiden op de bank voor mij schrijven en tekenen in mijn boekje. Ze schrijven een tekst op waar ik even van moest slikken. Ik wist even niet wat ik moest doen. "My name is Joyce. What is jour name? My name is Germa. How are you? I'm fine. My parents are not rich, please help me give me some materials".Ik laat het aan Matthijs lezen die geeft me even een klap op m'n schouder.

Na de kerkdienst lopen we naar een restaurant waar we lekker gaan eten. Samuel verteld ons dat we een boottocht gaan maken langs de grens van Congo. De boottocht is heerijk. Maaike mag een stuk varen. We maken een stop op een mysterieus eiland. De gids gaat ons voor. In de buurt van de opstapplaats hangt aan een tak een vleermuis. Na wat foto's en film materiaal lopen we snel de gids achterna. De bospaden over steeds verder naar boven. Al snel vliegen er honderden vleermuizen boven ons hoofd. Het is echt super gaaf om dat te zien. Als de gids hard in z'n handen klapt vliegen alle vleermuizen de bomen uit. Wauw! We lopen steeds verder de berg op tot we de top bereikt hebben. Het eiland en het uitzicht zijn ontzettend mooi. Je kunt heel ver kijken! Als we allemaal weer in de boot zitten varen we naar het volgende eiland. Hier mogen we een frisse duik nemen in het heldere water. Samen met Peter en Jan zwemmen we naar het eiland ernaast. We klimmen erop en kijken in een hut die aan de rand van het eiland staat. het is best wel fris en snel via de glibberige stenen verdwijnen we het water weer in. We zwemmen nog even met de GOPRO en kleden ons daarna weer om, om terug te varen naar het Guest House. Na lang varen, met zonsondergang, meren we aan en doen nog even een drankje bij de 'beachbar'. Het is super gezellig en toevallig is de DJ van vorige keer er ook en word 'het is een nacht' speciaal voor ons afgespeeld...

Liefs, Germa

Reacties

Reacties

Claudia Klein

Hallo en welkom bij Spotcap Global Financial Services, Mijn naam is Claudia Klein, ik ben geldschieter en ook financieel adviseur. Ik bied allerlei soorten leendiensten aan

Heeft u dringend financiële versterking nodig? Heeft u voor verschillende doeleinden een lening nodig? als uw antwoord ja is, raad ik u aan contact op te nemen met mijn kantoor via | spotcapglobalservices@gmail.com | of stuur een SMS op WhatsApp via: +31642117819 | en heb binnen 24 uur een lening op uw rekening omdat we over de hele wereld uitstekende leningservices bieden.

We bieden allerlei soorten leendiensten (persoonlijke lening, zakelijke lening en nog veel meer), we bieden zowel langlopende als kortlopende leningen en u kunt ook tot 15 miljoen euro lenen en we verstrekken leningen tegen een lage rente van 3% per jaar. Mijn bedrijf helpt u verschillende doelen te bereiken met een breed scala aan leningproducten.

Ik erken het feit dat het krijgen van een legitieme lening altijd een enorm probleem is geweest. Voor individuen die een financieel probleem hebben en daarvoor een oplossing nodig hebben, vinden veel mensen het zo moeilijk om een aandelenlening te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen vanwege hoge rente, onvoldoende onderpand, verhouding schuld/inkomen, lage kredietscore of andere redenen

Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer. Onze service is 24/7 beschikbaar - u kunt een lening krijgen en uw transacties voltooien waar en wanneer u maar wilt

Wij bieden 24 uur leendiensten van wereldklasse. Voor vragen / vragen? - Stuur een e-mail naar | spotcapglobalservices@gmail.com | of stuur een SMS op WhatsApp via: +31642117819 | & Ontvang direct een reactie

Uw familie, vrienden en collega's hoeven niet te weten dat u weinig geld heeft, schrijf ons gewoon en u ontvangt een lening.

Uw financiële vrijheid ligt in uw handen!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!