germaoosterheerd.reismee.nl

Lekker chill.

Vanmorgen begon de dag met de kerk. Er werd weer veel gezongen en gedanst, dit maakt het begin van je dag echt goed. De mensen zijn zo blij, en willen zo graag hun liefde voor God uiten. Er werden twee mannen gezegd die voor het eerst in de kerk waren. Ze wilde graag Jezus volgen en daarom moesten ze bepaalde woorden uitspreken, en daarna werden ze gezegd. Dit was erg mooi om te zien. De dienst opzich viel een beetje tegen, de ‘preek’ was moeilijk te volgen. Dit kwam vooral omdat de voorganger in twee talen sprak. Zowel Nederlands als Surinaams… Maar de kerk hier is nog steeds erg leuk om te bezoeken, heerlijk om met die mensen te mogen zingen over God. Niet over elke dag heb ik iets heel boeiends te vertellen. Er zijn ook dagen zoals vandaag dat we helemaal niks gebleven en lekker genieten van de dag. Lekker chillen met elkaar, en gezellig kletsen. Vanaf maandag (23) tot donderdag (26) zijn we op kinderkamp met ‘Weid mijn lammeren’. Ik ben daarom niet bereikbaar en zal ook geen blog schrijven. Maar donderdagavond zal ik jullie alles in geuren en kleuren vertellen. (vooral geuren denk ik, hahaha) Want het word flink zweten, en veel springen en doen met die kinderen. En weinig douche en slapen.. dus ik verwacht stank en wallen.. Maar ik heb er veel voor over om die kinderen een stukje warmte en liefde te geven!

Reacties op mijn oude reisblog:

Marielle schrijft:23 Sep 2013, 06:54
Veel plezier op het kinderkamp, geniet ervan met elkaar :)

Menna schrijft:23 Sep 2013, 07:46
Have Fun meid op et kinderkamp
lekker genieten met z'n allen......;)
xx.

Ineke Pontier schrijft:23 Sep 2013, 07:50
Heel veel plszier op het kamp,en we kijken uit naar jevolende verhaal.
Lieve grt.

Klaas & Roelie schrijft:23 Sep 2013, 09:30
Toitoitoi../...kinderkamp.XxX

Corien schrijft:23 Sep 2013, 10:00
Succes met het kamp ,en we lezen je verhalen weer zien er naar uit liefs en gr

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!