germaoosterheerd.reismee.nl

Slapen, Slapen, Slapen...

Ik word wakker maar helaas m'n buik is nog steeds niet over. Ik ga wel ontbijten, maar voel me echt niet goed. Als ik met Maaike terug ben op de kamer besluit ik vandaag niet mee te gaan. Ik loop, met tranen in mijn ogen, naar Renate toe en vraag of ik hier mag blijven. Gelukkig mag dit, alleen moet er wel iemand bij mij blijven. Later blijkt dat Leanne zich ook niet helemaal lekker voelt. Samen kunnen we achter blijven en op elkaar letten.

We gaan we eerst met de groep mee naar de vestiging van AMU in Huye. We krijgen een rondleiding over de vestiging. het is een vestiging waar een heleboel mooie dingen gebeuren. De sfeer is ontzettend goed. Er zijn verschillende lokalen waar lessen worden gegeven. Je kunt naailes volgen, kapper voor mannen haar en voor vrouwen haar. De groep word opgedeeld over 4 gastgezinnen. Leanne en ik willen erg graag mee, maar het gaat niet zo goed. Samen gaan we terug naar het Guest House en krijgen van Matthijs geld om middageten te kopen. De man van het Guest House zou ons naar een plek brengen waar we eten konden kopen. Alleen slapen Leanne en ik tot 3 uur in de middag. De man van het Guest House is nog bij onze kamer geweest, maar zag dat we zo lekker lagen te slapen, dat hij ons heeft laten liggen. Rond kwart over 3 komen de eerste groepjes terug met ontzettend mooie verhalen. Het is mooi om dit met elkaar te kunnen delen, ook al ben je er niet bijgeweest!