germaoosterheerd.reismee.nl

Mijn welgemeende excuses!

Lieve kijkbuiskinderen,

Door dat we nu begonnen zijn met stage en onze opdrachten, schiet het maken van een blog er een beetje bij in. Ik snap dat u dit allen erg spijtig vind. Mijn welgemeende excusses daarvoor. Daarom zal ik u zo snel mogelijk verblijden met een nieuwe blog! yeaaaah.

Liefs, Germa.

Reacties op mijn oude reisblog:

Ineke Pontier schrijft:23 Oct 2013, 08:08
Lieve Germa,we missen je verhalen wel hoor,maar snappen ook dat je het nu druk hebt.
Succes met alles en geniet er van.
Liefs van henk en ineke.

Corien schrijft:23 Oct 2013, 09:51
Hoi Germa ik dacht al hee een nieuw blog maar helaas, maar snap het wel Succes met alles.
Liefs van ons

Klaas & Roelie schrijft:23 Oct 2013, 20:29
Hoi....Geen excusses hoor meid... vind al geweldig wat je ons allemaal hebt mee laat genieten tot noch toe...fijn te lezen dat het zo goed gaat met je leerlingen en dat je er zoveel plezier in hebt...Groetjes van ons

AKO schrijft:23 Oct 2013, 21:01
WIE SCHRIJFT DIE BLIJFT, DANKJE VOOR JE BERICHTJE.
ZIE JE VOLGENDE BLOG WEL VERSCHIJNEN.
LIEFS EN EEN DIKKE KUS VAN JE PAP DOEI

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!