germaoosterheerd.reismee.nl

BALEN!

Ik heb een Kwalitatief Uitemate Treurende mededeling; MIJN LAPTOP HEEFT HET BEGEVEN
Daarom zal ik niet steeds een blog kunnen schrijven, ik probeer het wel, maar dan moet dat op de laptop van mijn reisgenootjes. Ik probeer zo snel mogelijk weer een blog te schrijven!

Een brasa van de verdrietige Germa.

Reacties op mijn oude reisblog:

AKO schrijft:05 Nov 2013, 18:44
LIEVE GERMA,
HET SPIJT ME TE MOETEN CONCLUDEREN DAT JOU MOMENT VAN ??? NIET HELEMAAL KLOPT. IK HEB DIT MOMENT ANDERS GELEERD, EN WEL ZO: KWALITIEF UITERMATE TELEURSTELLEND. DAT JE TREURENDE BENT IS EVENMIN LEUK, MAAR ER ZIJN ERGERE DINGEN. KOP OP LAAT JE NIET KISTEN, HIER IN HOLLAND ZIEN WE WEL HOE HET AFLOOPT MET JE LAPTOP. GROET PAP, GA NU SNEL JE VOLGENDE BLOG LEZEN. DIKKE xxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!