germaoosterheerd.reismee.nl

Laatste dag in Suriname

Wat een PIEP nacht.. alleen maar liggen draaien en muggen verjaagd. Heerlijk om zo je laatste nacht door te brengen (not!). Gelukkig had ik er niet alleen last van de andere meiden hebben ook PIEP geslapen. Vandaag is de dag van het afscheid.. ik ga er niet uitgebreid over vertellen want u snapt zelf wel dat dit erg vervelend is (en vervelend is nog zacht uitgedrukt!) We gaan vandaag alles klaar maken, afscheid nemen van mensen, huilen, eten bij ’t Vat, huilen, onze laatste salsa les volgen, huilen, drankjes drinken, huilen, en dan rond 2;00 in de ochtend naar het vliegveld.. Oke misschien niet zoveel huilen, maar ik zal zeker een traan laten. Rond 6;15 vliegen we richting Curaçao om daar nog een heerlijke week door te brengen voordat we echt naar huis gaan! Biggi Brasa x Germa.

Reacties op mijn oude reisblog:

Tamaraschrijft:27 Nov 2013, 14:57
Hey Germa
dat zal inderdaad zwaar zijn, afscheid nemen.
Goede reis en veel plezier nog je laatste week! Liefs

Klaas & Roelieschrijft:27 Nov 2013, 15:24
We wensen jullie sterkte bij afscheid nemen..zal zeker zwaar zijn..maar jullie nemen vele herinneringen in hoofd/hart/ foto’s en opschrift mee. Veilge vliegreis naar Curacao en een super relax vakantie...liefs uit Garrelsweer

Mamschrijft:27 Nov 2013, 15:32
Wat zullen we allemaal je verhalen gaan missen, maar ik zal ook wel weer blij zijn als je weer veilig in Nederland bent aangekomen. Heel veel sterkte nog vandaag bij al het afscheid nemen, maar geniet ook nog deze laatste dag. Een goeie reis naar Curacao en ook daar een fijne week. De groeten aan de andere en een knuffel.

ineke vd stoepschrijft:27 Nov 2013, 15:38
meisje, sterkte met afscheid nemen hoor! heel veel plezier in curacao en geniet er van hoor!! we zien je graag snel weer!

teaschrijft:27 Nov 2013, 17:29
het was heel leuk om van je verhalen te genieten de afgelopen tijd ! Bedankt daarvoor.En nu sterkte gewenst bij het afscheid nemen, je neemt geweldige herinneringen mee volgens mij. Fijne vakantie op Curacao en daarna een veilige reis naar huis gewenst! Xx

Rietschrijft:28 Nov 2013, 14:02
Afscheid nemen is nooit leuk, maar je kan terug kijken op een hele leuke tijd!!!! Liefs xx